بازی الدن رینگ، جدیدترین اثر استاد میازاکی، خالق دنیای تاریک و جذاب و سری سولزبورن در مراسم E3 سال گذشته رونمایی شد و احتمالا در رویداد ماه جولای مایکروسافت معرفی گستردهتری خواهد داشت.
اطلاعات زیر از سوی کاربری منتشر شده است که تقریبا تمامی اطلاعاتی که پیشتر از فرامسافتور پخش کرده بود، صحت داشته اند و به عنوان شایعهای کاملا قابل اطمینان میشود روی آن حساب کرد.
• اساس گیمپلی بازی شبیه به دارک سولز ۳ خواهد بود
• قابلیت پریدن همانند بازی سکیرو وجود دارد
• هیچ گزینه انتخاب کلاس متفاوت وجود ندارد و همه بازیکنان با شخصیت ثابتی شروع میکنند و در ادامه آنرا شخصیسازی میکنند
• دشمنان شبها خطرناکتر و سختتر هستند
• سیستم سنتی استراحت کردن در شهرها همانند بانفایر حضور دارد
• همانطور که انتظار میرفت، قابلیت انتخاب سطح سختی در بازی وجود ندارد
• در بازی چرخه روز و شب وجود دارد که بسیار در روند بازی موثر میباشد. این چرخه تنها در ظاهر نیست و با تغییرات ساعت شبانهروز اتفاقات و دشمنان متفاوتی ظاهر میشود
• سیستم تغییرات آب و هوایی داینامیک در بازی وجود دارد
• الدن رینگ، نقطه عطف تغییرات عناوین فرامسافتور از دنیایی خشک و استاتیک در سری سولزبورن، به دنیایی کاملا پویا در بازیهای آینده خواهد بود. دشمنان دائما در حال تغییر هستند و دنیای بازی بدون حضور بازیکن جلو میرود. جهان اپنورد الدن رینگ به تنهایی حرکت میکند و با خطر، تهدید و پاداش برای گشت و گذار شما پر شده است.
• در دشت های وسیع و مناطق باز، میتوانید دشمنان و موجودات عظیمالجثه را از فواصل بسیار دور ببینید
• الدنرینگ تحول عظیمی در فرمول نقشآفرینیهای فرامسافتور خواهد بود و البته آنان تمایل دارند تا ستونهای اصلی دارک سولز را در این بازی حفظ کنند. دنیای بازی کاملا هماهنگ و متصل است و بازیکن آزادی کامل در گشت و گذار و کشف رازهای این جهان دارد.
• یکی از اصول اولیه ساخت الدنرینگ، اطمینان حاصل کردن از ایجاد دنیایی بامعنا همراه با درک کامل آن بوده است. خلق دنیایی با حجم بسیار وسیعی از تجربیات و موقعیتهای متفاوت که بازیکن ساعتهای بسیاری را در آن گم کند و در سطح بالاتری از بازیهای پیشین باشد
• دنیای بازی برخلاف عناوین قبلی، متشکل از چند سرزمین خواهد بود که هرکدام شخصیت، کیفیت و اقلیمی متفاوت همراه با جلوههای بصری متنوعی را در اختیار قرار میدهد که ناملایمات خاص خود را دارند.
• این بازی بالاترین سطح از تنوع زره و سلاح را در تمامی عناوین نقشآفرینی این شرکت نمایش میدهد
• آزادی عمل بازیکنان در مواجهه با موقعیتهای گوناگون بسیار بالا میباشد و با استراتژی بالاتری میتوان مبارزه کرد
• دنیاهای زیرزمینی و کشف این مناطق نقش پررنگی در بازی ایفا میکند
• هوشمصنوعی دشمنان بسیار ارتقا یافته تا جزییات مکانیزمهای گیمپلی و دنیای بازی را بهتر منعکس کند. تاکتیک.های دشمنان در الدنرینگ حسابشده و هوشمندانهتر میباشد و به دلیل مناطق باز این مبارزات موقعیتهای دانامیکی را در اختیار شما و دشمنان قرار میدهد
• مکانیزم جدیدی در بازی وجود دارد که پاداشهای بازی را برای شما بالانس میکند. به این شکل که هرچقدر از یک مکان خطرناک بیشتر عبور کنید، پاداشها نیز تغییر میکند و احساس با ارزش بودن این روند را به شما میدهد. به این شکل که برای رسیدن به محل موردنظر، انتخاب مسیر و سختی یا آسانی آن هم بسیار مهم خواهد بود
• سیستم نورپردازی پیشرفتهای نیز در بازی وجود دارد تا حس دنیای داینامیک را بهتر منتقل کند
• در راستای ایجاد حس همهجانبه بودن محیط، حیات وحش نیز در بازی ایجاد شده است
• ویژگیهای آنلاین و مبارزات PvP
• فعالیت و مراحل متنوعتری اینبار وجود دارد که شامل صرفا مبارزهکردن نخواهد شد
• برای اولین بار جهان بازی با نژادهای متنوعی تشکیل شده است
• کارکتر شما در بازی انسان خواهد بود
• بازیکنان با روایت و انگیزه داستانی شخصیتری نسبت به قسمتهای پیشین روبرو خواهند شد
• بازی بطور کلی روشنتر از سولزبورن خواهد بود اما همچنان شامل موارد زیادی که یادآور بازیهای فرام سافتور باشد، خواهد بود که برخی از آنان تاریکترین ساختههای این شرکت هستند.
دیدگاه خود را بنویسید